Integrace IoT do zákaznických služeb znamená změnu paradigmatu v tom, jak podniky komunikují se svými klienty. Díky IoT mohou společnosti získávat informace o produktech a službách v reálném čase, což jim pomáhá předvídat potřeby zákazníků a umožňuje jim nabízet proaktivní podporu a přizpůsobené zkušenosti, což v konečném důsledku zvyšuje spokojenost zákazníků.
Read MoreBez jasného plánu, který bude formovat vaše úsilí, nemůžete překonat výzvy digitální transformace, kterým v určitém okamžiku zaručeně čelíte. Není žádným překvapením, že více než třetina vedoucích pracovníků tvrdí, že nedostatek strategie digitální transformace brání podnikům v dosažení jejich plného digitálního potenciálu. Je zřejmé, co musíte udělat, ale možná nevíte, jak vytvořit strategii digitální transformace.
Read MoreAhoj přátelé, doufám, že jste měli skvělý a produktivní týden. Toto je Jordan ze SnapStack Solutions. Víte, že je pátek, kdy se na vašich sociálních médiích objeví naše články, které vám rozjasní den.
Read More