Ahoj přátelé, doufám, že jste měli skvělý a produktivní týden. Toto je Jordan ze SnapStack Solutions. Víte, že je pátek, kdy se na vašich sociálních médiích objeví naše články, které vám rozjasní den.
Tento týden si povíme trochu o hraní her a jako hráč sám jsem nemohl být šťastnější, ale napíšu pro vás tento článek. Tu a tam, když najdu volný čas, dostanu se do pohodlné pozice a hraji Skyrim nebo Mortal Kombat, jen abych trávil čas. Jsem z toho však vášnivý.
Druhý den mi přítel řekl: „Je trochu neproduktivní hrát hry ve vašem věku?“ — Nahh, pevně věřím, že veškerý adrenalinový nával a trénink vašeho soustředění, bdělosti a strategie se jednoho dne vyplatí.
Ale pojďme k tomu, co se stane, než si užijeme naše nejprodávanější hry. Jak probíhá produkce, jaké jazyky se používají a tak dále. Mimochodem, herní průmysl je největší, pokud jde o příjmy.
Softwarový průmysl se od zavedení počítačů dramaticky změnil. S pomocí počítačových systémů bylo mnoho monotónních, časově náročných, materiálově náročných a vyčerpávajících prací usnadněno a zefektivněno. Je to konec? Ne, počítače hrají důležitou roli v zábavním průmyslu, jako je zpracování videa, střih videa a hraní her.
Děti dnes nehrají jen hry na počítačích; hrají také hry na mobilních telefonech, tabletech a dalších zařízeních. Nejlepší je, že dítě bude schopno porozumět a hrát hru podle svých potřeb.
Ale ironicky, položky, které se zdají být snadno použitelné, jsou nejobtížnější na stavbu. V minulosti se očekávalo, že tvůrce hry pro jednoho hráče bude specialista na programování. Vývojář by měl být schopen poskytnout hráčské vstupy, popsat hru, a vykreslit grafiku, mimo jiné. Vzhledem k tomu všemu vyžaduje i zahájení výroby her rozsáhlou analýzu a práci na pozadí.
Herní průmysl však pokročil a Microsoft .Net nyní nabízí možnosti pro vývoj her pomocí programovacího jazyka C#. V tomto blogu se podíváme na to, jak dělat hry s .NET do hloubky.
JAKÉ JSOU VÝHODY POUŽÍVÁNÍ.NET PRO VÝVOJ HER?
.NET je tvořen knihovnami, programovacími jazyky a zdroji, které umožňují vývoj široké škály aplikací, včetně her. Vytvořenou hru lze zacílit na více než 25 různých platforem s jedinou kódovou základnou, protože je multiplatformní. Windows, MacOS, Linux, Android, iOS, Xbox, Playstation a tak dále jsou jen několik příkladů.
C# je programovací jazyk pro tvorbu her, který běží na platformě Microsoft.Net. Má značnou populaci a rozmanitý ekosystém. Řeší také problém herního marketingu tím, že umožňuje vývojářům přizpůsobit své herní webové stránky podle potřeby.
Navíc se .NETET bezproblémově integruje s herními enginy. To lze použít k vytváření 2D i 3D her. V dalším segmentu se podíváme na to, co jsou herní enginy a jak se používají ve výrobě ve hře.
ÚVOD DO HERNÍCH MOTORŮ
Herní enginy jsou rámce vytvořené speciálně pro tvorbu a výrobu videoher. Je blízký integrovanému vývojovému prostředí (IDE), které zahrnuje předem vytvořené vizuální vývojové nástroje a opakovaně použitelné softwarové komponenty.
Nabízí abstrakční vrstvu, která zjednodušuje dynamický úkol tvorby her. Pomáhá také s tvorbou a návrhem grafiky, zvuku, umělé inteligence, animace, vytváření sítí a dalších aspektů herní produkce.
KOMPONENTY HERNÍCH MOTORŮ
Vstup. Jednání v reakci na příkazy uživatele je základním prvkem hraní her. Uživatelský vstup může pocházet z různých zdrojů, včetně klávesnice, joysticku, kurzoru, dotyku, gamepadu a tak dále. Výstup lze zpracovávat různými způsoby. Události a průzkumy jsou dvě nejoblíbenější metody.
Grafika. Grafika je jedním z nejdůležitějších faktorů při určování úspěchu hry. Externí software se používá k navrhování a vývoji 3D grafiky, která se poté importuje do herního enginu.
Fyzikální motor. Fyzikální motory jsou neviditelnými přispěvateli systému. Udržují pohyb tuhého tělesa, který zahrnuje dynamiku, gravitaci, rotaci a otáčky.
Zvuk. Jsou součástí herního enginu, který generuje zvukové efekty. Nabízejí také audio API včetně Open-AL, SDL audio, X-Audio 2 a Web Audio.
Síťování. Síťové motory se používají k umožnění podpory her pro více hráčů. Síťové enginy poskytují podporu a skripty, což uživatelům herního enginu umožňuje soustředit se spíše na své hry než na základní protokol a jeho implementaci.
AJ. Jsou důležité v moderních hrách, protože poskytují očekávanou akci pro výuku. Například při jízdě na kole si jedinec osvojí jinou pózu a chování. Řídit auto by byla úplně jiná zkušenost. Tyto role a činnosti jsou zaznamenávány a prováděny podle potřeby.
HERNÍ ENGINY PRO .NET, KTERÉ JSOU K DISPOZICI
JEDNOTA. C ++ bylo použito k vytvoření herního enginu tahis. Skriptování C# a multiplatformní nasazení zajišťu.NET. Je to plně integrovaný engine s grafickými, zvukovými a profilovými vizuálními editačními nástroji, stejně jako programovací API GUI. Je to komerční ovladač, ale je to zdarma až do určitého bodu, pokud jde o prodej. Je to všechno open source a zdarma k použití pro vzdělávací účely.
GODOT. Godot je open-source, bezplatný herní engine napsaný v C ++. Skriptování C# je dodáváno přes sítě.NET. Microsoft a Epic Games nabídly pomoc a granty.
KRYMOTOČ. Je to silný herní engine, který byl původně vyvinut v C++, ale nyní používá.NET, aby umožnil skriptování C#. Pokud je prahová hodnota prodeje překročena, uživatelé musí zaplatit licenční poplatek.
Vývoj her byl po zavedení herních enginů méně stresující. Kromě toho existují zdroje a možnosti, které s tím přicházejí. Net zajišťuje, že herní produkce s rozhraní.NET bude mít jasnou budoucnost.
Ve SnapStack Solutions máme mnoho odborníků na .NET, C a také vývojáře her mezi nimi. Pokud potřebujete pomoc se svým projektem, naši odborníci jsou vždy připraveni na novou výzvu. Oslovte nás na sociálních médiích nebo na contact@snapstack.cz.
Přeji vám krásný víkend!
Ahoj světe, tohle je Jordan ze SnapStack Solutions. 😊 Snažím se na vás zapůsobit, že znám jediný HTML tag a jsem technicky zdatný člověk, haha.
Read MorePokud jde o vývoj webu, existuje jazyk, který často žongluje jak reflektory, tak stíny - JavaScript. Jeho vynález byl určujícím okamžikem pro interaktivní vývoj webových stránek, epocha, která nesmazatelně vyleptala své jméno na pilíře internetu.
Read MoreDobrý den, ahoj, tady Jordan ze SnapStack Solutions, přichází k vám znovu s čerstvou energií v novém roce. Doufám, že jste si užili dovolenou se svými nejbližšími. Jménem celého mého týmu vám přeji klidnou mysl, harmonický domov a úspěšný rok! 🙂
Read More